previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Shadow
Slider

Dziennik The West

Poradnik handel/budowanie

Handel

Prace pod znaleziska:

  • Prowadzenie biura handlowego (0-11800$)
  • Wędrowny handlarz (0-8300$)
  • Napad na pociąg (0-7900$)

Prace pod wynagrodzenie:

  • Eksploracja zachodu (803$)
  • Pracuj jako ambasador (819$)
  • Planowanie rezerwatu (797$)

W pracy Prowadzenie biura handlowego będziemy mogli znaleźć wiele unikatów m.in Siekiera Boone, Colt buntline Wyatta Earpa, Szabla Generała Granta

Ekwipunek do handlu:

Ubrania:

  • Zestaw Allana Quatermaina (Daje 50% do znalezisk, ale za to przy obecnych setach daje mało punktów handlu)
  • Zestaw Pata Desmonda (Daje 20% do znalezisk, 20% więcej dolarów z prac i pojedynków oraz daje trochę mniej umiejętności do handlu od zestawu Azteckiego)
  • Zestaw Aztecki (Daje 20% do znalezisk, obecnie daje najwięcej umiejętności do handlu)

Bronie:

  • Bronie Allana Quatermaina (dają 100 punktów pracy, po 10 siły uderzenia lub strzelania i 25 handlu)
  • Bronie Elfego Baca (dają 100 punktów pracy, po 2 z każdej cechy, 5 siły uderzenia, 15 chowania się, 11 pływania, 25 dowodzenia i 11 handlu)
  • Bronie Pata Desmonda (dają 10% do znalezisk i większego zarobku,12 siła, 9 sprawność, 3 zręczność, 6 charyzma, 6 wytrzymałość, 21 jazda konna, 30 handel i 51 znajomość zwierząt)
  • Azteckie bronie (daje 10% do znalezisk, 3 sprawność i charyzma, 8 sprawność manualna i znajomość zwierząt)

Zaprzęgi:

  • Koń i siodło Cartwrighta (50% do znalezisk, po 1 siła oraz sprawność, 2 zręczność, 6 charyzma, 4 chowanie się i strzelanie, 2 taktyka i 17 naprawa)
  • Koń i siodło Jessego Chisholma (100 punktów pracy, po 6 każdej cechy, po 15 strzelania, pływania, chowania się i dowodzenia)
  • Aztecki koń i siodło (10% do znalezisk, po 6 charyzmy i sprawności, 15 sprawności manualnej i znajomości zwierząt)

Budowanie

Prace pod doświadczenie:

  • Rozbudowa (doświadczenie zależy od poziomu kościoła)
  • Budowa osady (339 doświadczenia)
  • Kolonizowanie nowych obszarów (331 doświadczenia)

Prace pod wynagrodzenie:

  • Kolonizowanie nowych obszarów (534$)
  • Planowanie rezerwatu (530$)
  • Budowa osady (509$)

Ekwipunek do budowania:

Ubrania:

  • Uroczy set (po 21 każdej cechy, po 195 budowania, sprawności manualnej, pływania i znajomości zwierząt, 10% więcej doświadczenia (nie można go sprzedać, można go było zdobyć z eventu walentynkowego 2014)
  • Zestaw barmana (po 20 każdej cechy, 164 budowania, dowodzenia, naprawy, 146 handlu, 10 punktów pracy i 10% do regeneracji)
  •  Zestaw szlachcica (34 siła, 14 sprawność, 36 zręczność, 20 charyzma, 223 budowania, 218 sprawność manualna, 190 naprawa, 213 dowodzenie i 75 punktów pracy)

Bronie i zaprzęgi:

  • Bronie szlachcica (6 siła, 3 zręczność, 9 charyzmy i sprawności,15 budowania, zaskoczenia i uniku, 8 sprawności manualnej, 30 naprawy i 50 punktów pracy)
  • Zaprzęg szlachcica (6 sprawności i charyzmy, 15 sprawności manualnej i naprawy oraz 25 punktów pracy)
  • Koń i siodło Jessego Chisholma (po 3 punkty z każdej cechy,15 dowodzenia, pływania, chowania się i strzelania oraz 100 punktów pracy)
  • Koń, bombka, strzelba, rewolwer/nóż zimowego wyposażenia (2 siły i zręczności,1 sprawności i charyzmy, 7 wytrzymałości, uniku, chowania się, pływania, sprawności manualnej, naprawy, handlu i znajomości zwierząt 15% bonusu doświadczenia oraz 200 punktów pracy)
  • Nóż, wół, karabin i serce Ludwika Oktoberfest’a (18 siły i charyzmy,15 sprawności i zręczności, 53 budowania i odporności, 38 wytrzymałości, punktów życia i chowania się, 23 refleksu i dowodzenia, 53 handlu)

Wszystkie bonusy setowe były uwzględniane na 150 poziomie postaci.


blazej3


Zapraszamy do gry w The West

1 komentarz do “Poradnik handel/budowanie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *